wtorek, 11 lutego 2014

#PROLOG


"Niedawno byliśmy dziećmi i świat był taki  piękny. Potem doszły problemy, uczucia, jakieś błędy"


Siedziałam w aucie, słuchawki w uszach i odcinałam się od całego otaczającego mnie świata. Jechaliśmy do nowego domu. Nowego, nienowego, bo mieszkaliśmy tu 4 lata temu, a tu proszę niespodzianka, wracamy! Czy jest mi przykro lub czy jestem zła z powodu powrotu? Odpowiedź brzmi nie, bo wracaliśmy do rodzinnego miasta, gdzie spędziłam całe dzieciństwo...


Hmm no to zaczynamy, przygodę z nowym blogiem. 

~Natalia

8 komentarzy:

  1. Świetne ♥
    Nie mogę się doczekać 1 rozdziału ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Uh ah no czekam Z niecierpliwością ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konstancja piiiip właśnie teraz zmieniam bohaterów! Znaczy imiona i nazwiska x D Natalia

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. zapowiada sie bardzo interesująco :** czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo no no :) Natalio ja chcę pierwszy rozdział. Tu i teraz!
    Tia ;*
    (wyłącz weryfikację obrazkową, proszę. Czy jak to się nazywa)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulala.. już mi się podoba.
    Czekam na 1 rozdzial.
    /Eli..

    OdpowiedzUsuń